معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حضور مسئولان این وزارتخانه را مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال، نشانه اعتبار این ورزش می‌داند.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی در حاشیه مراسم بدرقه ملی‌پوشان بسکتبال برای جام ملت‌‌های آسیا اظهار کرد: بسکتبال ایران مسابقات حساسی پیش رو دارد و به همین دلیل امروز همراه وزیر ورزش و جوانان برای استقبال ملی‌پوشان بسکتبال به تالار بسکتبال آزادی آمده‌ایم. من حتی برای حضور در مراسم پایانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال هم اینجا آمده بودم.

سجادی اضافه کرد: تا کنون وزیر ورزش در مراسم استقبال از هیچ تیم ورزشی برای حضور در انتخابی المپیک ریو 2016 شرکت نکرده است. این نشان دهنده اهمیت بسکتبال برای وزارتخانه است. ببینید ما 50 فدراسیون داریم و اگر بخواهیم در مراسم بدرقه همه تیم‌ها شرکت کنیم، کارمان فقط فرودگاه رفتن می‌شود. البته در فرصت‌هایی که به دست می‌آید از موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران تقدیر می‌کنیم. 

وی درباره اختصاص پاداش به ملی‌پوشان بسکتبال توضیح داد: وزارت ورزش هرسال بابت موفقیت‌های سال‌ گذشته به ورزشکاران و تیم‌های ورزشی پاداش می‌پردازد. طبیعی است اگر تیم ملی امسال قهرمان آسیا شود، سال آینده تقدیر خواهد شد. حتی این اتفاق، دو سال پیش هم افتاد و تیم ما با قهرمانی در آسیا، با پاداش وزارتخانه تشویق شد. امیدوارم امسال هم موفق باشد و جواز حضوردر المپیک را به دست آورد. 

سجادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تمدید قرارداد درک بائرمن در صورت صعود به المپیک گفت: درباره این موضوع فدراسیون بسکتبال باید اظهار نظر کند. هر تصمیمی که این فدراسیون بگیرد، بدون شک با حمایت وزارت ورزش و جوانان توام خواهد شد. البته الان زود است درباره این موضوع حرف بزنیم اما در صحبت‌هایی که با مشحون داشتم، متوجه شدم بائرمن به شناخت خوبی از تیم ایران رسیده است. به هرحال فکر می‌کنم در هر ورزشی باید به کادرفنی فرصت کافی داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار