بازیکن پست 3 تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است این تیم با قهرمانی در آسیا و صعود به المپیک ریو نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران را در جام جهانی جبران می‌کند.

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و از هر لحاظ آماده حضور در جام ملت‌های آسیاست. بچه‌ها برای قهرمانی در قاره کهن هم قسم شده‌اند و امیدوارم با نتایج خوب‌ جواز صعود به المپیک را به دست بیاوریم. 

داورپناه با اشاره به نتایج تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن، اضافه کرد: متاسفانه ملی‌پوشان والیبال ایران علی‌رغم همه زحماتی که کشیدند، نتوانستند در ژاپن موفق باشند. این موضوع کار تیم ملی بسکتبال را هم سخت می‌کند. حالا همه از ما انتظار دارند با قهرمانی در آسیا و صعود به المپیک، به نوعی نتایج والیبال را هم جبران کنیم. انشاالله همینطور هم می‌شود و ما با قهرمانی در آسیا، دل مردم را شاد می‌کنیم. 

بازیکن پست 3 تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: امیدوارم پس از قهرمانی ما تمهیدات ویژه‌ای برای بسکتبال ایران در نظر گرفته شود. سال‌هاست که ما فقط در تالار بسکتبال آزادی تمرین می‌کنیم اما بسکتبال ایران به امکانات بیشتری  احتیاج دارد. 

کاروان تیم ملی بسکتبال ایران، بامداد دیروز برای شرکت در جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک ریو راهی چین شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار