کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید براینکه عادت به صحبت درباره مربی تیم‌اش ندارد تاکید کرد ملی‌پوشان بسکتبال سراسر انگیزه‌اند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،صمد نیکخواه بهرامی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: هرچند ما زمان زیادی را برای آماده‌سازی تیم ملی از دست دادیم اما با درایت کادر فنی، خدا را شکر تیم ملی با تمرینات خوبی که داشت به مرز آمادگی مطلوب برای حضور در جام ملت‌های آسیا رسید. 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال اضافه کرد: من هم پس از آسیب‌دیدگی و دوری سه هفته‌ای از اردو، با فیزیوتراپی و تمرینات تخصصی به بچه‌ها پیوستم. رقابت‌هایی پیش روی ماست که یک لحظه غفلت درآن می‌تواند ما را از هدفمان دور کند. امیدوارم با تلاش مضاعف بچه‌ها و لطف خدا این اتفاق نیفتد.
نیکخواه بهرامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ویژگی این دوره از جام ملت‌ها برای ایران، توضیح داد: هیچوقت اینقدر انگیزه نداشتیم. المپیک میدان بزرگی است و بچه‌ها برای رسیدن به آن زحمات زیادی کشیده‌اند. بدون شک بچه‌ها سرشار از انگیزه‌اند. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی کیفیت عملکرد درک بائرمن در تیم ملی بسکتبال توضیح داد: من عادت نداردم درباره مربی تیم‌ام صحبت کنم. جام ملت‌های آسیا به زودی آغاز می‌شوند و مردم می‌توانند عملکرد کادر فنی تیم ملی را ارزیابی کنند. فقط می‌توانم بگویم بائرمن از روز نخست با برنامه‌ای حساب شده کارش را آغاز کرد و طبق همان برنامه هم پیش می‌رود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار