گارد دوم ملی‌پوش شهرداری اراک معتقد است بازیکنان ایران با قهرمانی در ویلیام جونز به باور قهرمانی رسیده‌اند.

حامد آفاق در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیوستن‌اش به شهرداری اراک گفت: صحبت‌هایی در اردوی تیم ملی با این تیم داشتم و با توافق نهایی امسال به اراک می‌روم. البته پیش از این مسئولان شهرداری گرگان هم مذاکراتی با من داشتند که رفتنم به اراک حضورم را درگرگان منتفی کرد. 

وی درپاسخ به این پرسش که آیا استعفای اسدالله کبیر باعث چرخش شما از گرگان به اراک شد؟ توضیح داد: خیر، این موضوع اصلاٌ ربطی به تصمیم من برای پیوستن به شهرداری اراک نداشت. همانطور که گفتم با شهرداری گرگان صحبت‌های اولیه را انجام داده بودم اما در نهایت با تیم شهرداری اراک به توافق رسیدم. 

آفاق درباره این که گفته می‌شود کیفیت توپ‌های جام ویلیام جونز باعث از دست رفتن پرتاب‌های آزاد ایرانی‌ها می‌شد، اظهار کرد: توپ‌های بسکتبال در کشورهایی مانند چین تایپه که آب و هوای شرجی دارند با توپ‌های استاندارد فیبا کمی تفاوت دارند. آن‌ها سنگین‌تر از توپ‌های معمولی‌اند اما به هرحال با همین شرایط قهرمان شدیم، جون بچه‌ها به باور قهرمانی رسیده‌اند و امیدوارم این شرایط در جام ملت‌های آسیا هم تداوم داشته باشد. 

شوتینگ گارد تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که حریفان اصلی ما در ویلیام جونز چه تیم‌هایی هستند؟ گفت: فکر می‌کنم همه تیم‌ها حریفان اصلی ما هستند. حتی هند و ژاپن هم تیم‌های ضعیفی نیستند و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار