شیراز؛

هشدار پلیس فتا در رابطه با بازی کلش اف کلنز

رئیس پلیس فتا فارس در رابطه با آسیب های اجتماعی و خطرات امنیتی بازی کلش اف کلنز به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيد موسي حسینی گفت: چند شهروند شیرازی در بازه های زمانی مختلف با ارائه مرجوعه قضائی شکایات خود را مبنی بر اینکه تصاویر شخصی و خانوادگی شان در فضای مجازی انتشار یافته است، اعلام و خواستار رسیدگی این موضوع شدند.

وي ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد شگرد به کار رفته متهم در به دست آوردن تصاویر و هک سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند شاکیان به یک روش صورت گرفته است و تمام شاکیان علاقه شدیدی به بازی کلش اف کلنز این بازی آنلاین اینترنتی داشته و برای بالا بردن سطح و رتبه بازی خود به تارنماها و یا سایت های تبلیغاتی خرید الماس به صورت رایگان مراجعه کرده اند .

اين مقام انتظامي با اشاره به شناسايي و دستگيري متهم افزود: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی کلش اف کلنز به صورت رایگان می کنند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.

سرهنگ حسيني بيان كرد: این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود علی رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سود جو از این موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند و با ترفند های مجرمانه خود با وارد شدن به سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند قربانیان خود از طریق این بازی دست به عمل مجرمانه غیراخلاقی بزنند.

وي افزود: بی اهمیتی جان سربازان ، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم ، خراب کردن سرزمینهای کوچک و ... پیامد های منفی و مضراتی است که این بازی بر روی ذهن و ضمیر ناخودآگاه کاربران خود به جا می گذارد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: هشدار ، پلیس ، فتا ، بازی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.