كارگاه آموزشي آشنايي با تجهيزات آتش نشاني در شهرك صنعتي بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران؛ مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:دوره آموزشي آشنايي با تجهيزات اطفاء حريق بمنظور مقابله با آتش سوزي و رعايت اصول ايمني و پيشگيري از حوادث غير مترقبه در واحدهاي توليدي و صنعتي ، برگزار شد .

موسوي افزود:اين دوره آموزشي براي واحدهاي صنعتي پرخطر مستقر در شهرك صنعتي بهشهر برگزار گرديد .

موسوي گفت : در اين كارگاه آموزشي ، حاضرين ضمن آشنايي با تجهيزات آتش نشاني شامل خودرو ، ادوات و تجهيزات اطفاء حريق و چگونگي مقابله با آتش و مهار آن ، آموزشهاي لازم را كسب كردند .

وي تصریح كرد : اين كارگاه آموزشي در دو بخش آشنايي با تجهيزات آتش نشاني و بكارگيري اصولي خودرو و ادوات اطفاء حريق برگزار شد .

موسوي اظهار داشت : شركت كنندگان در كارگاه آموزشي ، در بخش تئوري با استفاده صحيح از وسايل و تجهيزات ، باز و بسته نمودن اصولي و برگشت به حالت اوليه وسايل ، نحوه كار با كپسولها و در بخش عملي با نحوه استفاده از شيرهاي هيدرانت در شهرك صنعتي بمنظور پر كردن مخزن خودرو و استفاده از شيلنگهاي آتش نشاني آشنا شدند .

وي تأكيد كرد : با توجه به استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي در زونهاي مختلف ، رعايت اصول ايمني ميتواند از بروز حوادث غير مترقبه و خسارات سنگين و جبران ناپذير در واحدهاي توليدي جلوگيري نمايد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.