اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در انتظار بازگشت حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی برای بازگشت از آمریکا برای تشکیل جلسه به منظور بررسی دلایل ناکامی این تیم در مسابقات جهانی هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  بعد از عملکرد ضعیف و دور از انتظار تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی لاس‌وگاس، قرار شد تا به محض بازگشت این تیم از آمریکا، شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای بررسی دلایل ناکامی این تیم وارد عرصه شده و با استماع گزارش‌های فنی به بررسی این ناکامی بپردازد.

اما با وجود گذشت حدود یک هفته از بازگشت این تیم، همچنان خبری از تشکیل جلسه نیست، البته گفته می‌شود اعضای شورای فنی منتظر بازگشت حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی از سفر آمریکا هستند تا با حضور وی و شنیدن دلایل او تصمیم‌گیری کنند.

حسن بابک که دارای اقامت آمریکا است همراه تیم ملی کشتی فرنگی به ایران بازنگشت و برای رسیدگی به امور شخصی‌اش در آمریکا ماندگار شد.

البته شنیده می‌شود که در هر صورت اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیمات مهمی را در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خواهد گرفت.

باید دید آیا اعضای شورای فنی از دلایل احد پازاج قانع خواهند شد یا وی قربانی ناکامی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی که در سال گذشته در تاشکند ازبکستان قهرمان شده بود در مسابقات جهانی لاس‌وگاس آمریکا با کسب یک مدال نقره و 2 برنز به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید تا انتقادات از این تیم بالا بگیرد. فدراسیون کشتی نیز بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار بررسی دلایل ناکامی این تیم در مسابقات جهانی شد.

رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی گفته بود:‌ از نتایج فرنگی‌کاران در رقابت‌های جهانی آمریکا رضایت نداریم. با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده تا المپیک بلافاصله پس از بازگشت تیم جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تشکیل می‌شود و قطعا اعضای شورای فنی با توجه به گزارش‌های دریافتی و ارزیابی از نحوه عملکرد تیم مذکور اعلام نظر می‌کنند.


منبع: فارس


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.