کتاب «بهشت در انتظار» اثر کوشش مرضیه نظرلو با استقبال خوبی مواجه شد.

مرضیه نظرلو نویسنده کتاب «بهشت در انتظار» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این کتاب اظهار داشت: این کتاب زندگینامه‌ شهید مصطفی سقط‌فروش است که خود از بچه‌های شیطان محله بوده و زمانی که دانش‌آموز دبیرستان بود به جبهه اعزام شده و در آنجا با حاج احمد سوداگر آشنا می‌شود.

وی بیان کرد:‌ این کتاب یک مستند روایی است که حاصل 40 ساعت مصاحبه با خانواده، دوستان و فرماندهان شهید سقط‌فروش است و تمام دیالوگ‌های این کتاب و همچنین فضای آن توصیفی است.

نظرلو افزود: شهید سقط فروش از رزمندگان اطلاعات شناسایی در عملیات مرساد به آرزویش می‌رسد، این شهید بزرگوار به خاطر ویژگی‌های اخلاقی‌اش می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل امروز و فرزندان این مرز و بوم باشد.

وی ادامه داد: زمانی که مصطفی سقط فروش در شکم مادر بود همیشه یک نقطه از بدنش درد می‌گرفت، که اتفاقاً در زمان شهادت تیر به همان نقطه اثابت می‌کند، این نشان از گلچین شهدا در زمان قبل از به شهادت رسیدن‌شان هستند.

این نویسنده تصریح کرد: هدف من از نگارش کتاب نشان دادن شخصیت و شوخی‌های این شهید بزگوار و همچنین روحیه شاد رزمندگان در پشت سنگر‌های حق علیه باطل، برقراری ارتباط با زبانی ساده  و روان با نسل جوان امروز و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.

وی عنوان کرد: این کتاب220 صفحه‌ای در تیراژ 3 هزار نسخه به وسیله انتشارات صریر و به سفارش پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس منتشر شده است.

وی در پایان یادآور شد: بزرگترین نقص کار در حوزه دفاع مقدس، نبود حمایت و معرفی شدن این آثار در بین عموم جامعه است و من امیدوارم کتاب‌های حوزه دفاع مقدس به نحو بهتری معرفی شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار