در آستانه کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، بیمارستان صحرایی در بخش دیناران شهرستان اردل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، در آستانه کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، بیمارستان صحرایی در روستای قرآب بخش محروم دیناران شهرستان اردل آغاز به کار کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمت رایگان به بیماران نیازمند منطقه از اهداف برپایی بیمارستان صحرایی سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

سرهنگ دوم پاسدار مهراب شفیعی افزود: 35 نفر شامل 25 پزشک و پرستار در بخش های تخصصی جراحی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی، دندانپزشکی، پزشک عمومی و خدمات تزریقات و پانسمان، و 10 نفر نیز در زمینه آموزشی، بهداشتی و فرهنگی در مدت برپایی بیمارستان صحرایی به اهالی منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی، ادامه داد: این بیمارستان صحرایی به مدت چهار شبانه روز برای ارائه خدمات پزشکی، پیراپزشکی و آموزشی در مدرسه امام حسن (ع) روستای قرآب دایر می باشد.

قبلاً نیز بیمارستان صحرایی از دوم شهریور در منطقه بارز و شوارز شهرستان لردگان دایر و به 8 هزار نفر از اهالی منطقه خدمات رایگان ارائه کرد.

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان و با حضور مقامات کشوری و لشگری در شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.