نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از امضاءکنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضای خود را پس گرفتند.

بسیاری از متقاضیان استیضاح فانی، امضای خود را پس گرفتندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 31 شهریورماه) مجلس، در تذکر آیین نامه‌ای گفت: بین داشتن سرمایه و استفاده از سرمایه تفاوت وجود دارد و با توجه به اصل 3 قانون اساسی باید عدالت در کشور وجود داشته باشد.

وی افزود: ‌بیش از یک سال است سوال خود را از وزرای کشور، آموزش و پرورش، صنعت، مطرح کرده‌ام و همچنین بحث تحقیق و تفحص از بنزین‌های وارداتی را عنوان کردم، اما در صحن علنی تاکنون مطرح نشده است.

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده مجلس گفت: بالاخره اعداد و ارقامی که مطرح می‌شود ثبت شده و حتی نفس کشیدن نیز لحاظ می‌شود!

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: ‌اگر عنوان می‌شود 10 سوال در طول یک سال مطرح شده باید توجه کرد که با وجود 300 نماینده در سال،حدودا 3 هزار سوال مطرح بوده، این در حالی است که زمان محدود است و باید نوبت‌ها رعایت شود.

وی خطاب به موسوی‌نژاد تصریح کرد: سندی ارائه دهید که نشان دهد سوالی بعد از سوال شما از وزیر اجازه یافته باشد در صحن علنی مطرح شود تا بررسی کنیم.

نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: شما عنوان می‌کنید که ما عادل نیستیم، اما باید توجه داشت موضوع در حدی که شما عنوان می‌کنید نیست و باید توجه کنید که بسیاری از امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضای خود را پس گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار