رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي اصفهان با اشاره به پرتردد بودن جاده هاي استان در روزهاي آخر سفرهاي تابستاني، خواب آلودگي را بيشترين علت تصادف در اين جاده ها عنوان كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛سرهنگ" رضا رضايي" اظهار داشت: با نزديك شدن به روزهاي پاياني شهريور ماه موج سفرهاي تابستاني شدت بيشتري به خود گرفته و بيشتر مردمي كه به مسافرت رفته بودند در اين روزها به منازل خود باز مي گردند.

وي با بيان اينكه عجله و شتاب براي بازگشت از سفر باعث بروز مشكلات و حوادث براي رانندگان مي شود اظهار داشت: متاسفانه شهريورماه امسال با افزايش تصادف در جاده هاي استان روبرو بوديم كه بيشتر اين حوادث نتيجه بي احتياطي، تخطي از سرعت مطمئنه و خستگي و خواب آلودگي رانندگان رخ دادند .

اين مقام مسئول با بيان اينكه بيشتر تصادفات در جاده هاي استان در ساعات بعد ازظهر و شب رخ داده است گفت: خستگي و خواب آلودگي بيشترين علت حوادث رانندگي در شهريورماه امسال بود.

سرهنگ رضايي با هشدار به رانندگان اظهار داشت: توصيه ما به همه رانندگان اين است كه حتي الامكان از رانندگي در شب خودداري كنند، در هر دوساعت رانندگي ده دقيقه به استراحت بپردازند و از عجله و شتاب بپرهيزند و بازگشت به منزل را به روزهاي و ساعات پاياني نياندازند.

رئيس پليس راه استان گفت: تيم هاي پليس راه با آمادگي كامل تمامي محورهاي استان را پوشش داده و از تردد خودرو هايي كه با تخلف حادثه ساز خود امنيت جاده ها را به خطر بياندازند جلوگيري خواهند كرد.   

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.