22دبیر نخستین یادواره شهید حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد و 375 شهید روحانی مازندران گفت: مستند زندگی شهید سلیمانی به تولید رسیده است ولی با این وجود هنوز کارهای فراوانی باید برای شهدای روحانی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی از برگزاری یادواره حجت‌الاسلام ولی‌الله سلیمانی‌فرد نخستین شهید روحانی کشور و 375 شهید روحانی استان مازندران خبر داد .

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی‌فرد از جمله شهیدانی است که در نخستین روزهای دفاع مقدس در گروه طلاب عازم جبهه‌های نبرد شد تصریح کرد: شهید سلیمانی فرد از مدت کوتاهی در منطقه سر پل ذهاب مشغول نبرد شد.

فرزند شهید سلیمانی‌فرد از برگزاری یادواره این شهید بزرگوار در 22 مهر ماه سال جاری در تالار الغدیر سپاه کربلای مازندران خبر داد.

وی در خصوص برنامه های ویژه این یادواره گفت: در این روز برگزاری قرائت قرآن در هزار و 700 مسجد،‌ افتتاح و نام‌گذاری کتابخانه‌ای با نام این شهید، رونمایی از سایت مربوط به این شهید و رونمایی از مستندی که در ارتباط با زندگی شهید سلیمانی فرد ساخته شده است صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه افزود: سخنرانی‌هایی از این شهید به دست آمده است و همچنین خاطرات مربوط به نخستین شهید انقلاب در حال جمع آوری است تا به صورت کتاب مدونی منتشر شود و مستند زندگی این شهید نیز به تولید رسیده است ولی با این وجود هنوز کارهای فراوانی باید برای شهدای روحانی صورت گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.