با حضور مسئولان کشوری و استانی اربعین شهدای گمنام پارک مردم همدان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شامگاه پنج‌شنبه مردم دارالمؤمنین همدان یک بار دیگر ارادت خود را به شهدا اثبات کردند و با حضور گسترده خود اربعین شهدای گمنام پارک مردم را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که در حسینه امام خمینی همدان برگزار شد، مسئولان استانی، کشوری و مردم شهیدپرور این شهر حضور داشتند.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران میهمان ویژه این مراسم بود، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین، سیدجواد حجازی رئیس ستاد فرمان حضرت امام در استان، سید مصطفی رسولی شهردار، علی‌اکبر نظری رئیس شورای اسلامی شهر و علی تعالی فرماندار همدان جزو مقامات استان و شهرستان در این مراسم بودند.

در این مراسم حجت‌الاسلام ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار کرد: اینکه در اربعین شهدای گمنام یکی از بازماندگان دوران جنگ میهمان دارالمؤمنین همدان شهدا شده، نشانگر ارادت این سرباز انقلاب به شهداست.

وی افزود: مردم همدان در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در تدفین این شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند تا یکی از روزهای ماندگار در تاریخ این شهر به یادگار بماند.

در ادامه این مراسم میثم احمدی‌پور از مداحان برجسته همدان در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین مرثیه‌سرایی کرد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز به عنوان سخنران ویژه در این مراسم مطالبی را در باب اهمیت دفاع مقدس و حفظ از آرمان‌های شهدا بیان کرد.

حضور ورزشکاران رزمی در این مراسم که با پلاکاردی به قالیباف خیر مقدم گفته بودند، جالب توجه بود.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.