داور بخش کودک و نوجوان جشنواره شعر فجر گفت: تفکیک بخش کودک و نوجوان در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اتفاق کارشناسانه و مهمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا بکتاش اظهار کرد: این تفکیک می‌تواند شروعی برای ساخت فیلم در حوزه نوجوان و پرداختن به دغدغه‌های این گروه سنی باشد.


وی ادبیات را پایه و زیربنای تولید یک فیلم خوب دانست و تأکید کرد: با ایجاد ارتباط بین شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اهالی سینما، می‌توان شاهد ساخت فیلم‎های خوبی بود.


بکتاش بیان کرد: فیلمنامه‌نویسانی در سینما داریم که شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان هستند و به همین دلیل کارهای خوبی را عرضه کرده‌اند.


وی با بیان اینکه جشنواره فیلم نوجوان در همدان می‎تواند فرصتی برای پیوند بین شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان باشد، بیان داشت: استان همدان دارای شاعران و نویسندگان شناخته شده‌ای در حوزه کودک و نوجوان است.


بکتاش  معتقد است شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به عنوان مشاور می توانند کنار اهالی سینما باشند، بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان می‌تواند فرصتی برای پژوهشگران در حوزه کودک و نوجوان ایجاد کند و این اتفاق مهمی است.


گفتنی است: نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان سوم تا هشتم مهرماه در شهر باستانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، داور ، کودک ، نوجوان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.