فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان در همدان به روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کارگردانی، فیلم نامه نویسی و تهیه کنندگی فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» توسط علی قوی‌تن انجام شده است، او متولد 1343 درگز بوده و دارای مدرک کارشناسی است.

قوی‌تن کارگردانی آثاری چون «پرواز بادبادک ها»، «آفتاب، مهتاب، زمین»، «توطئه»، «آدمک ها»، «سرود تولد»، «تنها»، «نسکافه داغ داغ»، «ضربه طوفان» و «عشق من، شهر من» را در کارنامه خود دارد.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» داستان پسری به نام امید را روایت می کند که به همراه مادرش در کوهستانی زندگی می کنند که برای حفظ معدن زغال سنگ با موانعی روبرو هستند و ...

در این فیلم داستانی 85 دقیقه‌ای، فروغ امجدی، رضا کثیریان فر، حسین محمدیان، روح الله شهادتی و محمدرضا خیری نقش آفرینی می کنند.

شهاب نوروزیان مدیر تصویربرداری، مهدی حسینی وند تدوینگر، احمد صالحی صدابردار، سید محمد کشفی صداگذار، نسترن صفری و علی قوی تن طراحان صحنه و لباس، رحیم مهدی خانی چهره پرداز و صبا صمیمی از عوامل موسیقی این اثر سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» در امروز ساعت 19 سالن شماره یک سینما فلسطین و ساعت 30 :21 در تالار شماره یک شهید آوینی، روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب در ساعات 10:30 صبح و 17 در  سینما قدس همدان اکران می شود.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان ایران از سوم تا هشتم مهر ماه در شهر همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.