زهیر یاری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون از فعالیت‌های اخیر گفت.

زهیر یاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راز ماندگاری و موفقیت بازیگران اظهار داشت: عوامل مختلفی در موفقیت بازیگر تاثیرگذار است که تحصیلات هم یکی از آن عوامل است. هر قدر که یک بازیگر مهارت و آگاهی بیشتری نسبت به این حیطه داشته باشد موفق‌تر خواهد بود. هنرمند بودن دلیل ماندگاری است، جاودانگی و ماندگاری هدیه‌ای از جانب خداوند است.

وی در خصوص فعالیت‌های اخیر هنری خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تئاتر «خاطرات و کابوس های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان امیر کبیر» به کارگردانی علی رفیعی هستم که از نیمه آبان ماه به روی صحنه می‌رود. هم چنین در فیلم سینمایی «دلتا ایکس» به کارگردانی علیرضا امینی که از اول آبان اکران خواهد شد، ایفای نقش کردم.
 
بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران تئاتر، تلویزیون را برای نقش آفرینی انتخاب می‌کنند، بیان کرد: بازیگران تئاتر، تلویزیون را انتخاب نمی‌کنند،‌ بلکه این تلویزیون است که بازیگران موفق تئاتر را برای نقش آفرینی دعوت می‌کند.
 
یاری در مورد اینکه دوست دارد با کدام کارگردان همکاری کند، عنوان کرد: من از 20 سالگی فعالیتم را در عرصه بازیگری آغاز کردم و آن اوایل بودند کارگردانانی که دوست داشتم با آنها کار کنم اما اکنون تنها قصه و فیلم برایم اهمیت دارد.
 
وی در پایان در خصوص ساخت فصل جدید مجموعه «میلیادر» بیان کرد: در حال حاضر خبری مبنی بر ساخت فصل جدید این مجموعه دریافت نکردم و گویا قرار نیست فصل جدید «میلیاردر» ساخته شود.
 
لازم به ذکر است فصل اول سریال «میلیاردر» به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1391 از شبکه یک سیما پخش شد و قرار بود که فصل دوم آن ساخته شود که این اتفاق نیفتاد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار