ایران به عنوان میزبان مسابقات بیس‌بال غرب آسیا انتخاب شد.

کاشف‌رانا نماینده ایران در اجلاس سالیانه بیس‌بال و سافت‌بال در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجلاس سالیانه بیس‌بال و سافت‌بال که به میزبانی چین تایپه برگزار شده بود بیان کرد:اجلاس سالیانه فدراسیون و سافت‌بال با حضور کشورهای مختلف آسیایی برگزار شد که در این اجلاس رئیس فدراسیون جهانی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال و مقامات عالی‌رتبه فدراسیون آسیایی شرکت کردند.

وی افزود: در این اجلاس عملکرد بیس‌بال و سافت‌بال طی یک سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مهمترین اهداف و برنامه‌های فدراسیون بیس‌بال و سافت‌بال برای سال آینده بررسی شد.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد این اجلاس برای کشور ما موافقت فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال از میزبانی ایران برای مسابقات بیس‌بال غرب آسیا درسال 2017بود. همچنین کلاس مربیگری درجه 2برگزار شد ایران نماینده‌ای نداشت و قرار شد از ایران در کلاس مربیگری درجه 3نماینده‌ای حضور داشته باشد.

رانا افزود: گزارش جام ریاست جمهوری که در ایران برگزار شد نیز ارائه دادیم و رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال از پیشرفت ایران دراین رشته استقبال کرد و قول دادند که به توسعه بیس‌بال و سافت‌بال در ایران همکاری کنند.

همچنین رئیس فدراسیون جهانی پذیرفتند که برای آموزش و توسعه این رشته مربیان و بازیکنانی را به ایران بفرستند.

رانا در پایان اشاره کرد: در پایان اجلاس از رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال دعوت کردیم که به ایران بیایند که خوشبختانه موافقت کردند و رئیس فدراسیون جهانی به همراه رئیس فدراسیون بیس‌بال و سافت‌بال آسیا اواخر ‌آذرماه به ایران خواهند آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار