هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: با شروع مجدد رقابت های لیگ برتر و پیروزی در دیدار عقب افتاده به کورس مدعیان باز می‌گردیم.

سیامک کورشی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های تیم فوتبال نفت بعد از تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: به دلیل نتیجه نگرفتن تا هفته هفتم لیگ برتر با شروع مجدد این رقابت ها باید تلاش خود را چند برابر کرده تا ضمن جبران امتیازات از دست رفته، نفت را به رتبه های بالای جدول ارتقاء دهیم.
 
وی ادامه داد: در هفته‌های ابتدایی فصل پیش نیز نتایج خوبی به دست نیاوردیم، خوشبختانه سبک بازی نفت نسبت به اوایل فصل گذشته بهتر شده و شرایطمان نیز به گونه‌ای  است که با توجه به دیدار عقب افتاده مقابل استقلال اهواز می توانیم به سرعت به کورس مدعیان باز گردیم.
 
کورشی گفت:نمونه بارز جهش از پایین جدول به رتبه‌های بالای لیگ همین تیم ذوب آهن است که در سال قبل علی رغم شروع بد، در پایان لیگ به قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه آسیا دست یافت.
 
هافبک نفت تهران بیان کرد: فشردگی مسابقات نفت به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا یکی از دلایل شروع نه چندان خوب تیم ما در این فصل می باشد.
 
وی درباره دیدار نفت تهران و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز ارزشمند  مقابل ذوب آهن کسب کنیم در این دیدار تنها به فکر کسب تک امتیاز بودیم و اراده‌ای برای انجام بازی زیبا نداشتیم، شرایط نفت به گونه ای است که نیاز به این تک امتیاز داشت و زیاد به فکر ارائه بازی زیبا نبود. پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی منصوریان یکی از مهمترین اهداف ما بود و خوشحالم که به تمامی این اهداف رسیدیم.
 
وی افزود: هر چند سطح کیفی این دیدار بالا نبود اما فوتبال دوستان از برنامه های تهاجمی نفت با خبر هستند و می دانند که تیم ما، فوتبال روانی بازی می کند اما شرایط برخی بازی‌ها ایجاب می کند به فکر کسب تک امتیاز باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار