«عیدی محمد عزیزی سورشجانی» از استان چهارمحال و بختیاری هم در فهرست جان باختگان حادثه منا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهرکرد،بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت، «عیدی محمد عزیزی سورشجانی» از حجاج مفقود شده استان چهارمحال و بختیاری هم در فهرست جان باختگان حادثه مرگبار صحرای منا قرار گرفت.

بنابراین تعداد حجاج جان باخته این استان در حادثه منا به 6 نفر افزایش یافت که همگی از کاروان 18003 شهرکرد هستند.

پیش از این اسامی «هرمز داودی»، «علی حسین ولی پور دستنایی»، «غلامحسین الله وردی»، «محمدجواد فیاض» و «فیض الله کیوانی» از چهارمحال و بختیاری به عنوان جان باختگان این حادثه اعلام شده بود.

در حال حاضر کاروان های حجاج چهارمحال و بختیاری دارای 6 کشته، 4 مجروح و 12 مفقود در فاجعه منا هستند.

آخرین اسامی مجروحان چهارمحال و بختیاری در این حادثه، باقر حسین زاده دهکردی، فریبرز ستاری دستنایی، نورالله سعیدی ابواسحقی و بیک محمد مرادی اعلام شده است.

بهرام بهرامیان، عبدالصالح جهانبازی، حمیدرضا خاکسار حقانی، گشتاسب رستمی، عبد محمد ستاری، حسینعلی علی پور دستنائی، مهدی قلی علیپور فیل آبادی، علی اصغر محرابی، بهرام مهدیان، فرهاد نجفی، سلطانعلی نفر شلمزاری و سیاوش همتیان سورکی هم از زائران مفقود شده این استان در حادثه منا هستند.

گفتنی است امسال 405 نفر در قالب سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد (شماره های 18001 و 18003) و یک کاروان از بروجن (شماره 18005) می باشد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حج ، حادثه منا ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.