سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور را به بهترین نحو میزبانی می کنیم.

حسن نوری، رئیس اداره کار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، من اعتقاد دارم در محیط های کارگری باید نشاط و شادابی باشد و برگزاری مسابقات مختلف برای کارگران باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف برای آنها می شود.
 
وی در خصوص میزبانی خراسان شمالی جهت برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور کارگران افزود: خرداد سال جاری تیم ملی جودو کارگران توانست در مسابقات المپیک کارگران جهان در ایتالیا قهرمان جهان شود که این موجبات شادی را در بین کارگران فراهم کرد و همه آنها در حرکتی خود جوش مدال‌هایشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کردند، که ما هم درخواست کردیم تا مسابقات قهرمانی کشور جودو امسال در خراسان شمالی برگزار شود که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد در سال روز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، این مسابقات را برگزار کنیم.
 
نوری همچنین اذعان داشت: خراسان شمالی نگاه خوبی به کشتی و جودو دارد، هدف ما ترویج قهرمان پروری در خراسان شمالی است جودو خراسان شمالی خوشبختانه جایگاه خوبی در ورزش کارگران دارد و امیدواریم امسال هم رتبه خوبی را به دست بیاوریم.
 
رئیس اداره کار خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: ما نگاه ویژه‌ای داریم و حتما ورزشکاران را حمایت می کنیم، تمام تلاشمان این است که مسابقات جودو کارگران کشور را به بهترین نحو برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار