فرمانده انتظامي استان اصفهان از افزایش 18 درصدی تصادفات از ابتداي مهرماه سال جاری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سردار آقاخانی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از افزایش 18 درصدی تصادفات از ابتداي مهرماه سال جاری، بیان داشت: 31 درصد تصادفات ناشی از خواب آلودگی و 16 درصد تصادفات ناشی از انحراف به چپ و 66 درصد تصادفات سواری بوده است . 

وی همچنین از کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی موتورسیکلت خبر داد و با اشاره به کسب رتبه سوم استان اصفهان در کشفیات مواد مخدرگفت: در 6 ماهه نخست سال جاری نزديك به 20 تن مواد از 82 باند کشف شده است و افراد به زندان منتقل شده‌اند.

آقاخانی از افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 76 درصدی دستگیری توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اصفهان خبر داد و افزود: در 6 ماه اول سال جاری 150 کلاس آموزشی برای پیشگیری و ورود افراد به اعتیاد برگزار شده است .

وی ادامه داد: با همکاری پلیس فتا موفق به انهدام 4 باند سارق اینترنتی در استان اصفهان شدیم که 174 مورد از حساب های بانکی مردم برداشت کرده بودند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های پلیس اخلاقی اظهار کرد: در موضوع برخورد با تحرکات اراذل و اوباش استان اصفهان 3 باند 33 نفره منهدم شدند و قرار است یکی از این باندها در چند روز آینده در سطح شهر توسط پلیس بین مردم گردانده شوند . 


آقاخانی پیگیری پلیس برای دستگیری خاطیان حادثه اسیدپاشی را جدی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با همکاری اداره اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اصفهان برای پیگیری این موضوع به ضورت هفتگی جلساتی را برگزار می کند.

وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی با همکاری اداره پست استان اصفهان دفترچه هایی با نام 10 راهکار حفاظتی در کل استان اصفهان برای افزایش آگاهی مردم توزیع خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به معرفی فعالیت های پلیس راهور پرداخت و گفت: در این حوزه برخورد با خودروهای دودزا، اجرای طرح کنترل مدیران فنی در پایانه‌های مسافربری، طرح کنترل باک اضافی در ناوگان حمل‌ونقل در دستورکار پلیس قرار دارد. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.