مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: ۶۰۰ چاه غیر مجاز در سال ۹۳ و ۹۴ در قزوین مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  احمد هجران فر در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در حوزه پدافند غیرعامل اظهار داشت: افتتاح دیوارکشی و حفاظت فیزیکی مخازن آب شرب که در سال 93 و 94 از محل اعتبارات عمرانی انجام شده یکی از اقداماتی است که در حوزه پدافند غیرعامل از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
وی افزود: فنس‌کشی چاه‌های آوج، سگزآباد، اسماعیل آباد، آبیک، بیدستان، شال و شهرک صنعتی آبیک و چهار حلقه اضطراری شهر قزوین از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری در حوزه پدافند غیرعامل است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین عنوان کرد: در سال 93 و 94 سیستم کنترل از راه دور چهار حلقه از چاه‌های بیدستان راه‌اندازی شد که این مهم در حوزه پدافند از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
هجران فر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه تامین آب شهری مسدود کردن 600 حلقه چاه غیر مجاز در قزوین است که این مهم سبب پر شدن آب 400 چاه در قزوین شد.
 
وی بیان کرد: بحث کاهش کیفیت آب یکی از مواردی است که در آینده باید مطرح شود و باید بتوانیم به زودی منشا آلودگی آب را شناسایی کنیم تا بدین وسیله مشکل کیفیت آب آبیک و محمود آباد را برطرف کنیم.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تصریح کرد: ضرورت تامین آب شرب شهرها با توجه به کاهش کمی و کیفی آب از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و باید بتوانیم آب سد طالقان را در قزوین محقق کنیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.