جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا هفته آینده طرح صهیونیستی منع آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ایران بوسیله دولت این کشور را به رأی خواهند گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری آبزرور، کنگره آمریکا قصد دارد هفته آینده طرح صهیونیستی ضدایرانی جمهوری‌خواهان را برای منع لغو تحریم‌های تهران بوسیله دولت این کشور، به رأی بگذارد. طبق این طرح صهیونیستی که به طرح «عدالت برای قربانیان اقدامات تروریستی ایران» معروف است، دولت اوباما موظف خواهد شد پیش از آزادسازی 100 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران، مبلغ 43.5 میلیارد دلار را بابت پرداخت غرامت به خانواده‌های آمریکایی‌های قربانی آنچه جمهوری‌خواهان افراطی «اقدامات تروریستی» ایران می‌خوانند، کسر کند. 

«پاتریک میهان،» نماینده جمهوری‌خواه، 9 سپتامبر سال جاری میلادی (18 شهریورماه)، پیش‌نویس این طرح صهیونیستی را به کنگره ارائه داد.  طرح «عدالت برای قربانیان اقدامات تروریستی ایران» بوسیله مؤسسه صهیونیستی «شورت هدین» تهیه و تنظیم شده است.

میهان هنگام تسلیم پیش‌نویس این طرح، با اعلام اینکه مخالف حصول توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 بوده، ادعای بی‌اساس و ضد ایرانی سیاستمداران افراطی آمریکا را تکرار کرد و افزود: «... تا زمانیکه ایران به خانواده‌های قربانیان اقدامات تروریستی خود غرامت نپردازد، نباید یک سنت از آمریکا دریافت کند.» وی همچنین مدعی شد تاکنون 75 نفر از اعضای مجلس نمایندگان حمایت خود را از این طرح اعلام کرده‌اند. این نماینده افراط‌گرای کنگره، با این‌حال، اذعان کرد این طرح ممکن است بوسیله «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، وتو شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار