رئیس حوزه هنری کشور گفت:چهارمین جشنواره حوزه هنری باعث ایجاد سرعت در چرخه حرکت حوزه هنری شده است.

اصفهان مهد هنرمندان جاودانه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی شریف باحضوردر چهارمین جشنواره تولیدات و آثار حوزه هنری در اصفهان گفت:چهارمین جشنواره حوزه هنری باعث ایجاد سرعت در چرخه حرکت حوزه هنری شده است.

وی مخاطب و ذائقه اورااصلی‌ترین عامل رشد وارتقای آثار هنری عنوان كردوافزود:در واقع این مخاطب است که برای هنرمند خطوط حرکت را ترسیم می‌کند.هنرمندباید به دنبال کشف ذائقه مخاطب باشد تا بتواند اثر خود را به جامعه عرضه کرده و آن اثر و آثاری را که ما و او به دنبال آن هستیم بر روی مخاطب بگذارد.

رئیس حوزه هنری کشوردرادامه تصریح كرد:ما مسئولان فرهنگی برای جذب مخاطب باید تن به زحمات فراوان بدهیم. همانگونه که پیامبر بزرگ اسلام(ص) برای یک هدایت یک غلام به شهر طائف سفر کرده و مصائب فراوانی را به جان خرید، ما نیز باید جهت جذب مخاطب خود و جلب توجه عموم جامعه تلاش فراوان داشته باشیم.

وی بااشاره به اینكه شعار این جشنواره " یک گام به پیش " تعیین شده عنوان كرد:شهر اصفهان مهد هنر است و اگر امروز هنرمندی بخواهد از اندوخته هنری گذشتگان مطلع شده و بهره مند شود به ناچار باید به هنر و هنرمندان اصفهان چه در گذشته و چه امروز رجوع کند و هرگز بی‌نیاز از آنان نخواهد بود.

مومنی شریف درپایان افزود:اصفهان مهد هنرمندان جاودانه است و شرط جاودانگی هنرمندان امروز نیز پیوستن به هنر در اصفهان است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: هنر ، مهد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.