فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان از اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، مسعود خرم‌نیا، با تسلیت فاجعه اسف‌بار منا گفت: برنامه‌های هفته ناجا هر ساله در مهرماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا عنوان «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» افزود: تمام برنامه‌های اجرای این هفته در راستای شعار سال تنظیم و اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اجرای 150 ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در استان کردستان بیان کرد: این برنامه‌ها در زمینه اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و مذهبی اجرا خواهد شد.

وی به اجرای 17 برنامه محوری در سطح استان اشاره کرد و گفت: غبار روبی مساجد، اماکن و بقاع متبرکه، برگزاری کلاس‌های بصیرت دینی، افتتاح مساجد و نمازخانه‌ها در یگان‌های انتظامی، برگزاری دوره بصیرت افزایی، کوهپیمایی، رزمایش دفاع شخصی، تیراندازی نیروهای مسلح، پیاده روی عمومی از جمله برنامه‌های محوری هفته نیروی انتظامی است.

خرم‌نیا برنامه‌های آموزشی این هفته را 51 مورد عنوان کرد و گفت: زنگ مهر و دانش، نمایشگاه‌های تخصصی، ایجاد شهرک آموزش ابتدایی از جمله برنامه‌های آموزشی اجرا شده در طول هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از پیش‌بینی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در طول این هفته خبر داد و گفت: 28 برنامه تلویزیونی و رادیویی و پخش تیزر و کلیپ در راستای جلب مشارکت مردمی با نیروی انتظامی در این هفته اجرا خواهد شد.

خرم‌نیا از راه‌اندازی پلیس افتخاری از سال گذشته در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این امر در راستای افزایش امنیت عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی شکل گرفته است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.