سنندج؛

برگزاری سلسله نشست‌های «اقتصاد مقاومتی» در کردستان

مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان استان کردستان ازبرگزاری سلسله نشست‌های اقتصاد مقاومتی با موضوعات مختلف طی سال جاری دراستان کردستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ مجید آوج گفت: در این نشست‌ها اساتید دانشگاهی، فعالان اقتصادی و جمعی از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان، ضمن بررسی شاخص‌ها و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی به بحث و تبادل نظر در زمینه راهبردهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی در اقتصاد ایران خواهند پرداخت.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارائه راهکارهای اجرایی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث اقتصاد مقاومتی است، که به صورت فصلی در استان کردستان برگزار می‌شود.

بیان کرد: در این نشست‌ها با پیگیری موضوعات مختلفی سعی شده تا راهکارهای اجرایی استخراج و در اختیار مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

آوج افزود: تا کنون دو نشست با موضوعات رونق تولید و اشتغال و نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در شکوفایی اقتصاد مقاومتی در سنندج برگزار شده است که دو نشست دیگر تا پایان سال جاری برگزار می شود.

مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان استان کردستان بیان کرد: بنگاه‌های اقتصادی دانش‌بنیان، نقش محوری در ساختار اقتصاد مقاومتی دارند که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد به صورتی که از این گونه فعالیت‌ها حمایت شود.

آوج در پایان از کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز استان، صدا و سیمای مرکز کردستان، رسانه‌های جمعی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌هایی که در برگزاری این برنامه همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.