مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از جمع‌آوری ۹ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در مرحله نخست اجرای جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،قنبر موسی‌نژاد گفت: جشن عاطفه‌های امسال طی ۲ مرحله اجرا شد که در مرحله نخست آن بیش از ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح که ۲۶ و ۲۷ شهریورماه امسال برگزار شد در ۱۶۰ پایگاه امداد، ۹۰ پایگاه بسیج و ۴۳۰ مسجد کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه کردستانی‌ها ۶۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها امسال به نیازمندان کمک کرده‌اند، بیان کرد: ۳۰۰ میلیون تومان نیز توسط خیرین تهرانی به نیازمندان زیرپوشش این نهاد در استان کمک شده است.

موسی‌نژاد با اشاره به جمع‌آوری یک‌میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته گفت: با توجه به جمع‌آوری ۹۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست اجرای این طرح و همچنین برنامه‌ریزی بسیار خوبی که در بحث افزایش تعداد مدارس و تبلیغات صورت گرفت پیش‌بینی ما رشد در تحقق تعهدات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود:کل کمک‌های جمع‌آوری شده در سال گذشته از طریق کمیته امداد ۸۰۰ میلیون تومان بود که امسال به ۹۰۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کرده است،

موسی‌نژاد گفت:پیش‌بینی امسال این نهاد رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته است و با توجه به کمک‌های جمع‌آوری شده ضمن تحقق اهداف احتمال افزایش نسبت به پیش‌بینی وجود دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.