امام جمعه شهر قروه گفت: نیروی انتظامی مردمی و برخاسته از دل مردم است و در تمامی عرصه های جهاد و شهادت نیروی انتظامی پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام حسن باباییان در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی به مناسبت هفته ناجا، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در غیبت امام زمان(عج) در خدمت فرامین و اجرای نائب امام زمان(عج) ولی فقیه یعنی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی نظام جهموری اسلامی ایران با سرتاسر عالم متفاوت است و این تفاوت نه از نظر اینکه ما ایرانی هستیم یا خودمان را برتر معرفی کنیم.

امام جمعه شهر قروه بیان کرد: نیروی انتظامی ایران به دلیل آن معتدل است که برای یاری کردن خدا، این لباس را بر تن کرده است و این نیرو به مراتب بیشترمورد هجمه دشمنان و مخالفان قرار می گیرد.

حجت الاسلام باباییان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مردمی و برخاسته از دل مردم است افزود: در تمامی عرصه های جهاد و شهادت نیروی انتظامی پیشتاز است و هنوز در اقصی نقاط کشور برای حفظ کیان سربلندی نظام، خون می دهد و جوان ایثار می کند.

امام جمعه شهر قروه درپایان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خدمت دین، مکتب قرآن و مملکت است و تمام هم و غم آن اجرای فرامین نبی اکرم(ص) ، امیرالمومنین علی(ع) و مکتب اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.