مردم سیرجان بیش از دوسال است که از تنها سینمای خود محروم هستند و خواستار رسیدگی مسئولان برای رفع مشکلات تعطیلی سینما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : سینمای سیرجان یکی از قدیمی ترین سینماهای استان است که قدمت 50 ساله دارد اما به دلیل نداشتن متولی مدتی تعطیل شد.

حسین اسحاقی افزود: شرکت روغن نباتی فریکو در راستای مسولیت های اجتماعی اقدام به بازگشایی سینما نمود که با توجه به سیستم قدیمی انالوگ و پاسخگو نبودن نیاز مردم بازهم تعطیل شد و الان هم از تعطیلی ان دوسال میگذرد که برای بازگشایی هم باید سیستم دیجیتال و هم از نظر ساختمانی مناسب باشد.

وی تصریح کرد :برای راه اندازی این سینما از طریق پی گیری فرمانداری مبلغ 4 میلیارد ریال را شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برای بازسازی و مرمت سینما مساعدت شده و برای سیستم دیجیتال هم 2 میلیارد ریال از طریق وزارت ارشاد پرداخت می کند که تا پایان امسال بتوانیم سینما قدس سیرجان را فعال و مردم به خواسته خودشان برسند.


رئیس ارشاد سیرجان در مورد اکران فیلم محمد رسول الله هم گفت : با موسسه سینمایی نورتابان مذاکره شده که بتوانیم بر اساس سیستم قدیمی این فیلم را از 18 مهرماه تا 25مهرماه برای مردم نمایش دهیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تعطیلی ، سینما ، سیرجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.