رییس سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: ممکن است افرادی از استان کرمان با کاروان‌هایی غیر از کاروان‌های کرمانی به مکه مشرف شده باشند که در بین جانباختگان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در استان کرمان ،رئیس حج و زیارت استان کرمان، امام جمعه رفسنجان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل پسر مرحوم محمدحسین زینلی تنها جانباخته فاجعه منا از استان کرمان که از رفسنجان میباشد، با فرزندان و خانواده آن مرحوم دیدار کردند.
 آقای پورشعبان مسئول حج و زیارت استان کرمان با تسلیت به خانواده زینلی اظهار داشت: پیکر پاک حادثه‌دیدگان فاجعه منا تا آخر هفته به میهن باز می‌گردد و ممکن است افرادی از استان کرمان با کاروان‌هایی غیر از کاروان‌های کرمانی به مکه مشرف شده باشند که در بین جانباختگان باشند.

وی با بیان اینکه این جانباختگان حادثه منا با لباس احرام و پاک به لقاء‌الله رفتند، تصریح کرد: جا برای گریه کردن برای آنها نیست، زیرا آنها در مقدس‌ترین جا در روی زمین به دیدار خدا رفتند و ما باید به حال خودمان گریه کنیم که آمرزیده شویم.
پورشعبان همچنین خاطرنشان کرد: مرحوم اعمال خود را کامل انجام داده بود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور نیز خانواده مرحوم زینلی را از انقلابیون خواند و افزود:خانواده مرحوم زینلی و دیگر بستگانش همواره در صحنه‌های انقلاب و تظاهرات حاضر بودند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: این زائران در بهترین جای دنیا جان خود را از دست دادند و در جوار شهدا به خاک سپرده می‌شوند.

مرحوم محمدحسینی زینلی 68 ساله دارای پنج فرزند دختر و دو فرزند پسر و از اهالی کشکوییه رفسنجان بود که در فاجعه منا به لقاء الله شتافت..

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیکر ، فاجعه منا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.