مجید شهابی نژاد به عنوان رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار رفسنجان درآیین تودیع و معارفه روسای اداره پست رفسنجان گفت: مدیریت جدید کاری کند که نامه نگاریدوباره به زندگی مردم برگردد و با اجرای برنامه های متنوع و جدید بتواندروحیه شاد را در بین مردم ایجاد کند.

وی اداره پست را به عنوان رابط بین مردم با مردم و مردم با دولت دانست ‌وگفت: این اداره نقش خوبی می‌تواند ایفا کند هم تسهیل‌گری و هم از صرفزمان زیاد جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: مدیری که جا‌به‌جا می‌شود تنوع و فکر جدیدی به سازمان ورودمی‌‌کند و باید منشأ کار جدید باشد، تغییرات اگر سبب ایجاد خدمات جدیدشود، ارزشمند است.
ملانوری گفت: مدیریت جدید تلاش کند همه بخش‌ها دیده شود و خدمات در تمامشهرستان پراکنده وجود داشته باشد کاری شود که نامه‌نگاری دوباره به زندگیمردم‌ برگردد.

وی تصریح کرد: در جامعه 2 مشکل اقتصاد و فرهنگ وجود دارد و به لحاظ زیرساخت های فرهنگ عمومی جامعه و رویکرد اقتصاد دولت، باید رویکرد جدید ایجاد شود که اداره پست با خدمات جدید به عنوان پیام رسان نقش مفید در این زمینه دارد.

در آیین تودیع و معارفه روسای اداره پست رفسنجان از زحمات احمد محمودیمقدم تشکر و قدردانی شد و مجید شهابی نژاد به عنوان رئیس این ادارهانتخاب شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پست ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.