کرمانشاه؛

پایین بودن خدمات فنی مهندسی کشاورزی در کرمانشاه

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: یکی از موارد مورد نیاز در سطح استانها فرمت قرارداد برای بکارگیری مسئول فنی در واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسفوند گفت: پیگیری برای کد دار شدن آموزشهایی که توسط سازمان به اعضاء داده می شود برای اعتبار بخشی به آموزشها ضروری است و می بایست از سازمان مرکزی مورد پیگیری قرار گیرد.

یوسفوند، از عدم انعقاد قرارداد با ناظرین گندم در سال جاری انتقاد مرد و ابراز داشت: در سال شروع قرارداد با ناظرین گندم حدود هزار و ۲۰۰ نفر بکار گرفته شدند و این تعداد هر ساله کاهش و در سال گذشته به ۵۰۰ نفر رسید و امسال اعلام کردند که با توجه به استخدام ناظرین با کارشناسان سازمان قرار داد نمی بندند که این موضوع جای بررسی و تامل دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه، خواستار همکاری بیشتر بانک کشاورزی با سازمان شد و گفت: در حال حاضر بانک کشاورزی از کارشناسان سازمان در طرح نویسی کمتر استفاده می کند بطوریکه طرح نویسی طرحهایی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان را به اعضاء سازمان نمی دهند.

وی افزود: حل بسیاری از مشکلات استانها نیاز به هماهنگی در سطح وزارتخانه و ارگانهای ذیربط دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.