207 هزار نفر در سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبیعی کشور عضو هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امروز در نشست روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه 3 کشور در ارومیه گفت: از این تعداد 187 هزار نفر کارشناس، 18 هزار نفر کارشناس ارشد و بقیه دکترا هستند.

آقای کبیری افزود: در حال حاضر این سازمان بدنبال ایجاد مدیریت شبکه و تامین دانش و اطلاعات کشاورزی است تا همه اصول علمی و اطلاعات روز کشاورزی در اختیار این بخش قرار گیرد.

وی به افزایش بهره وری آب و خاک به عنوان یکی از مهمترین مولفه های تولید کشاورزی اشاره و اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی بهره وری بخش کشاورزی کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه اعتبارات این تشکل صنفی و تخصصی را ناچیز اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی با تمام توان برای تقویت این تشکل صنفی در آذربایجان غربی تلاش می کند.

آقایی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی هم از عضویت یک هزار و 60 نفر در این تشکل خبر داد و گفت: این افراد در 20 رشته مورد نیاز کشاورزی و دامپروری ساماندهی شده اند

انتهای پیام/ز.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.