ساری؛

ساها، بسترساز و تسهیل کننده درفرایند نوآوری

ساها سامانه آزمایشگاهی همکار آزاد بسترساز و تسهیل کننده درفرایند نوآوری تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ رییس واحد ایت الله آملی در نشست مشترک روسا ،معاونان پژوهش وفناوری واعضای کمیته ساهای دانشگاه آزاد اسلامی گلستان و مازندران در واحد آیت الله آملی با اشاره به اینکه به عنوان یک شاخص در توسعه تحصیلات تکمیلی مطرح است گفت: ساها میتواند بستر ساز و تسهیل کننده در فرآیند نو آوری باشدو همخوانی وهم زمانی با سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی که از سوی دکترمیرزاده اتخاذ شده است دارد.

فاضل لاریجانی افزود : کاری که تاکنون در ساها صورت گرفته خلق یک فرصت جدید با هم افزایی مناسبی است که ایجاد شده است .

وی با بیان اینکه شرایط تحقق و ارتباط با بازار از ارکان اصلی تجاری سازی است تاکید کرد : باید ببینیم نو آوری چگونه تحقق می یابد وبه چه محتوا وتغییر ساختاری و انگیزشی نیاز دارد .

وی با اشاره به صدورمجوز راه اندازی مرکز تحقیقات مدیریت ونوآوری گفت: راه اندازی این مرکز در واقع به ما امکان می دهد که در خصوص مباحث مربوط به انواع نو آوری ها وشرایط تحقق آن تجزیه وتحلیل داشته باشیم ..

رییس دبیر خانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران دراین نشست گفت : با اجرای ساها دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفی سازی واحد های خود گام برمی دارد .

محمد صالحی افزود : سامانه یکپارچه سازی آزمایشگاه های همکار آزاد، ساها از ابتکارات ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر میرزاده است .

وی با اشاره به اینکه در این طرح تمام کشور از خدمات وامکانات دانشگاه استفاده می کنند تاکید کرد : هم تلاش درجهت تقویت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در پروژه ها وپایان نامه های تحصیلی وه مرسیدن به افق ۱۴۰۴ که انشالله با این طرح دانشگاه آزاد اسلامی زودتر به انتظارات سند چشم انداز خواهد رسید.

مدیرکل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت : ساها ، یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که فعالیت در آزمایشگاه را تبدیل به ارزش می نماید .

علیرضا ایرانبخش با بیان اینکه کارکردن در آزمایشگاه باید تبدیل به ارزش شود افزود: آزمایشگاه باید مبدا زنجیره ارزشی باشد که منجر به پاسخگویی به نیازهای جامعه خواهد شد .

مدیرکل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد :ازاین پس کلیه خدمات رسانی آزمایشگاهی وکارگاهی فقط از طریق ثبت نام از سیستم پرتال انجام خواهد شد و یکی از راه های ارزیابی واحد ها بررسی عملکرد پرتال آنها خواهد بود .

ایرانبخش با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در ساها برمشتری مداری بنیان شده است اظهارکرد : پرداخت پول از طریق درگاه اینترنتی، وهماهنگی های صورت گرفته با شرکت پست برای ارسال مرسوله از طریق پست وتحویل آن به مشتری نیز در همنی راستا در حال برنامه ریزی است .

وی با بیان اینکه سه برنامه یک، پنج و ده ساله تنظیم شده است اظهار کرد : در برنامه یکساله ۵۰هزار خدمت به جامعه علمی کشور ارایه خواهیم داد .

ایرانبخش با بیان اینکه واحد آیت الله آملی ۱۵۳ شرح خدمت آزمایشگاهی در شش ماه گذشته ثبت کرده است ،اظهار کرد : این واحد در بین دواستان مازندران و گلستان از نظر شرح خدمت آزمایشگاهی بیشترین شرح خدمت را ثبت کرده است که نشان دهنده مدیریت دکتر لاریجانی وهمکارانشان می باشد .

وی با اشاره به برنامه 10 ساله در توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد : باید در عرض ده سال با تمام کشورهای مطرح تراز اول قابل رقابت باشیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.