فرماندار شهرستان سرعین گفت:نخستین همایش ملی گردشگری پایدار در قطب گردشگری ایران، سرعین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اردبیل؛ عاطف ناصری افزود: همایش ملی گردشگری پایدار که به میزبانی سرعین تدارک دیده شده است ظرفیت خوبی خواهد بود تا ابعاد مختلف صنعت گردشگری سرعین و ظرفیت‌های بسیار بالای این بخش نمود پیدا کرده و به معنای واقعی نشان داده شود.

وی با بیان اینکه در صنعت گردشگری، سرعین جزو مناطق سرآمد و موفق کشور است، گفت: هم در حوزه گردشگری سلامت و هم اکوتوریسم سرعین دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است که به راحتی می‌توانیم ابعاد مختلفی از این توان و بضاعت واقعی را به نمایش گذاشته و قابلیت‌های منحصربفرد آن را نشان دهیم.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه این شهرستان همه ساله میزبان بیش از 5 میلیون گردشگر است که از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور به سرعین سفر می‌کنند، افزود: با توجه به رویکرد دولت و تلاش استاندار اردبیل مبنی بر ظرفیت‌سازی‌های جدید در این بخش جذب و همراهی سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی در تقویت صنعت گردشگری بسیار مهم و حیاتی به نظر می‌رسد.

ناصری گفت: ما اگر می‌خواهیم در صنعت گردشگری که درآمد بی‌نظیر و اشتغالزایی متعددی را نیز به همراه دارد موفق عمل کنیم باید در قدم اول سعی‌مان بر این باشد تا ابعاد مختلف گردشگری مولد و پایدار را مورد توجه قرار داده و زمینه توان‌افزایی بیشتر در این بخش را به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه سرعین می‌تواند در کنار جذب گردشگران داخلی کانون اصلی جذب گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای حوزه خلیج فارس باشد، بیان کرد: ما تلاشمان بر این است در برنامه ششم توسعه با محوریت رونق گردشگری در شهر سرعین هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را درست، منطقی و صحیح انجام دهیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، همایش ، ملی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.