مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: 60 مرکز آبدرمانی و چشمه‌ای استان اردبیل از سازمان ملی استاندارد ایران تأییدیه استاندارد گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی افزود: در راستای سیاست تدوین استاندارد کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی ویژه مراکز درمانی و چشمه‌های آبگرم در استان اردبیل تدوین و طراحی می‌شود.

وی گفت: برابر بند 24 اقتصاد مقاومتی مبنی بر افزایش پوشش استاندارد برای تمامی محصولات داخلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، چشمه‌های آبدرمانی استان اردبیل تأییدیه استاندارد می‌گیرند که در تدوین این استاندارد از کارشناسان و متخصصان فرهیخته استفاده می‌شود.

مدیرکل استاندارد اردبیل افزود: آبگرم‌های استان اردبیل باید امکانات و الزامات بهداشتی خود را با استانداردهای نوین مطابقت دهند و فضای آبدرمانی‌ها باید متناسب با رضایت مسافران و مردم باشد تا در این راستا هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

علایی با گرامی‌داشت 17 مهر روز استاندارد اظهار کرد: این روز فرصتی بسیار مهم برای ترویج فرهنگ استاندارد در بین مردم است و باید همگان در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.