ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان دراین مراسم با تاکید بر آثار و برکات برگزاری یادواره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، پاسداشت ارزش های اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تذکر ، و روشنگری و هدایت گری از این آثار و برکات سازنده و موثر در اجتماع به ویژه نسل جوان است.

محمدمسعود چایچی، شهدا با اشاره به اینکه شهدا راه خود را شناختند و با هجرت به آرزویشان دست یافتند گفت:،این بزرگ مردان آسمانی به تکلیفی که آب و خاک برعهده آن ها گذاشته بود با نثار جانشان عمل کردند.

وی،مدیون بودن ما به شهدا و تاثیرگذاری یادوار ه ها و سیره شهدا در رفتار و کردارمان را تاکیدکرد و گفت:خط سرخ شهادت ملت ایران همچنان در امتداد است.

به گفته وی، حادثه هولناک منا که محصول بی کفایتی و بی درایتی دولت آل سعود بود و جان باختن زایران بیت الله در این حادثه نیز در امتداد خط شهادت است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان با گرامیداشت یاد شهدای منا افزود: شهدا با جانفشانی و تبعیت از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از کیان اسلامی برایشان مشخص کرد به نحو احسن به این تکلیف عمل کردند که این پیروی و اطاعت از رهبری برای ما نیز باید الگو قرار گیرد.

 چایچی، در ادامه شعار نامگذاری سال با عنوان "همدلی و همزبانی دولت و ملت" توسط مقام معظم رهبری را یادآورشد و گفت:تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت و عملیاتی کردن دغدغه های معظم له تکلیفی برای همه ما است.

وی،حراست و پاسداری از این مرز و بوم که میراث ایثارگری و فداکاری شهدا است را تاکید کرد و گفت:حفظ عزت، استقلال، شکوه و پایداری این سرزمین تکلیف و رسالتی سنگین برای ما است تا ییم تا در آخرت مدیون خون شهدا و شرمنده آنها نباشیم.

به گفته وی، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد شهدا جملات شیوا و راهگشای است که از نظر ماهوی و محتوایی بسیار با معنی، آموزنده و سازنده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان اظهارداشت: : شهدا که با ارتباط و ایمان قوی خود از سرنوشت شهادت خود در زمان و مکان آگاه نور هدایتگر تمام بشریت هستند.

ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی به همت سازمان تاکسیرانی کاشان و مشارکت بسیج اصناف سپاه صاحب الزمان(عج) کاشان با حضور جمعی از خانواده های شهدای تاکسیران، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های اجرایی در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

در پایان این مراسم از تعدادی رانندگان نمونه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهدای ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.