معاون استاندار کرمانشاه گفت : تمام تلاش ما بر اینست که ارتباط استان را با خارج از کشور بیشتر کنیم و ظرفیتهای سرمایه گذاری این استان را به سرمایه گذاران خارجی و داخلی معرفی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛درنشست مشترک هیئت سرمایه گذاری از کشور سوئد با مدیران عامل دستگاه های اجرایی و صنایع استان کرمانشاه، هدایت حاتمی گفت : استان کرمانشاه بواسطه موقعیت خاص جغرافیایی و مرز مشترک330کیلومتری با کشور عراق و نیز دارا بودن بیش از چهار هزار اثر گردشگری و نیز ظرفیت خاص کشاورزی ، یکی از استان هایی است که توجیه زیاد و قابل قبولی برای هر نوع سرمایه گذاری دارد که این امر تاثیر بسیار بسزایی در کاهش نرخ بیکاری و کاهش معضلات دیگر استان خواهد داشت.

حاتمی موارد اولویت دار سرمایه گذاری در استان را ایجاد تله کابین طاق بستان با موقعیت منحصر بفرد،سرمایه گذاری در امر راه آهن و بزرگراه های استان، توانمندی استان در امر داروسازی، مناطق آزاد اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد،پتروشیمی اسلام آباد، فراوری از معادن انبوه قیر طبیعی، لاستیک سازی،پالایشگاه نفت کرمانشاه، برق ،گردشگری و ... دانست که زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذار در این موارد فراهم است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.