به گزارش حوزه
دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مازندران در ساری به خبرنگاران گفت: از دو میلیون و 100هزار تقاضا و نیازمندیهای مردم که در 22 سفر هیات دولت به استانهای کشور ازطریق مرکز ارتباطات مردمی به ثبت رسید، به حدود 60 درصد آنها پاسخ داده شد.
وی افزود: 300هزار مورد از تماسهای ارتباط مردم در سفر هیات دولت، شکایت از بخشهای مختلف فعالیتهای دولت،نهادهای غیر دولتی و حتی قوه قضاییه و مقننه نیز بوده است.
شریعتمداری اضافه کرد: بیشترین تقاضاهای مردمی از دولت، ایجاد اشتغال و مشکلات بیکاری با 45درصد و کمک های مالی 25 درصد است.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: کمکهای موردی برای بیماریهای صعب العلاج بسیار اندک و سه درصد از تماسهای مردمی به مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در زمینه اختلافات ملک و زمین است.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: سامانه 111 به عنوان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از سفر هیات دولت نیز به صورت منطقهای در طول سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این اطمینان را به مردم میدهیم که همه تقاضاها پس از بررسی کارشناسی عملی میشود.
شریعتمداری ادامه داد: برخی از تقاضاها کلی و یا درخواست وام های کلان است که درصورت تایید به برخی از صندوق ها معرفی میشوند.
وی بیان داشت: اکنون بررسی تمام تقاضاهای باقی مانده که در سفر استانی دولت به ثبت رسیده است درجریان است.
**مازندرانیها خبر خوشی را از رئیسجمهور میشنوند
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه در سفر فردای رئیس جمهوری و هیات دولت مردم استان خبر خوشی را میشنوند، گفت: نیمی از طرحهای نیمه تمام اولویتدار مازندران تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
شریعتمداری گفت: قبل از سفر هیات دولت، جلسات متعددی با مسئولان و نخبگان استان مازندران با هدف شناسایی نیازمندیهای توسعهای استان برگزار شد.
وی بیان داشت: گروه اتاق فکر استان مازندران کمک خوبی به دولت کرده است تا هر گونه تعهدات دولت بر اساس ظرفیت سفر اجرایی شود.
رئیس جمهوری و هیات دولت فردا دوشنبه به مازندران سفر میکنند.
انتهای پیام/