رییس بيمارستان شهيد کامياب گفت: همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت بهره برداري از پروژه بازسازي بخش ارتوپدي و ساخت درمانگاه اورژانس بيمارستان شهيد کامياب مشهد به بهره بردای رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر علی بیرجندی در مراسم بهره برداري بابیان اینکه اين طرح با هزینه هشت میلیارد ریال آغاز شده است گفت: بخش ارتوپدي بيمارستان شهيد کامياب دارای 60 تختخواب است که در آن جراحی های گوش و حلق و بینی، فک و صورت و ارتوپدی انجام می شود.

بیرجندی با اشاره به اینکه این طرح مدت شش ماه به اجرا در آمده است اظهار داشت: بهسازي کامل زير ساختهاي بخش، تعويض تمامي تجهيزات و لوازم اتاق هاي بستري، و اصلاح نماي ظاهري را از جمله اقداماتي برشمرد که در اين بخش به اجرا در آمده است.

وي در مورد ساخت درمانگاه اورژانس بيمارستان شهيد کامياب نیز خاطرنشان کرد: ساخت این بخش در زميني به مساحت سه هزار و 500 متر مربع از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درآمدهاي اختصاصي اين مرکز آغاز شده است.

بیرجندی بابیان اینکه ساخت درمانگاه اورژانس بيمارستان شهيد کامياب با هزينه اي بالغ بر 50 ميليارد ريال ساخته می شود اضافه کرد: مدت اجراي اين طرح را 18 ماه است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.