یکصد دستگاه تراکتور در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت : با تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس و مرکز کارخانه تراکتورسازی تبریز امضا شده یک هزار دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )کشور واگذار می شود که 100 دستگاه تراکتور سهم استان فارس است .

سهراب روستایی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش دانست و افزود: اجرای طرحهای اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد .
وی در خصوص واگذاری تراکتورها بیان کرد: 10درصد قیمت نهایی این تراکتورها از طرف کارخانه تراکتورسازی تبریز تخفیف داده شده و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان واگذار می شود .که پارسال نیز یکصد دستگاه سمند و 95دستگاه خودرو وینگل دو کابین در بین مددجویان فارس توزیع شده که در حمل و نقل جاده ای روستاهای استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبارات بانکی امسال 137 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر 60میلیارد آن بوسیله بانکهای عامل به شهرستان ها ابلاغ شده که در هفت ماهه نخست سال از 24میلیارد تومان اعتبار 20میلیارد تومان آن جذب اعتبارات اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس شده است .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید نوروزی
۲۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فرشید نوروزی هستم در خواست تراکتور دارم که اشتغال‌زایی کنم یک دستگاه تراکتور دارم
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۱:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
تراکتور