‌فرماندار ماسال با بیان اینکه عده‌ای معدود، فراتر از قانون، به دنبال تصرف منابع طبیعی هستند، تاکید کرد: در برخورد با متصرفان منابع طبیعی نباید شاهد رفتار دوگانه باشیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود قاسم‌نژاد‌ صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال این شهرستان، با اشاره به افزایش میزان تصرف منابع طبیعی و ییلاقات ماسال در چند سال اخیر افزود: وجود تبعیض و برخوردهای دوگانه موجب وسوسه عموم مردم در این زمینه می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم بنا به دلایل و مستنداتی خود را در عرصه‌های جنگلی محق می‌دانند که لازم است متولیان امر در راستای پیگیری این مشکلات، تسهیلاتی را به صورت قانونی فراهم آورند.

فرماندار ماسال با تشکر از همکاری‌های دستگاه قضایی شهرستان در مبارزه با زمین‌خواری افزود: تعداد پرونده‌های تصرف منابع طبیعی شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌ها زیادتر بوده و حل این معضل نیازمند توجه جدی همه مسئولان ذی‌ربط است.

قاسم‌نژاد با اشاره به دستور ویژه استاندار گیلان در خصوص مبارزه با زمین‌خواری در عرصه‌های ییلاقی تصریح کرد: مبارزه با زمین‌خواران باید از افراد دانه درشت شروع شود.

وی همچنین مردمان بومی را بهترین حافظان منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: امروز بحث تولید و اقتصاد مقاومتی از دغدغه‌های اصلی کشور محسوب می‌شود و جا دارد تصمیمات گرفته شده با این موضوع مطابقت داشته باشد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.