انتشار کتاب جدیدی درباره روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد دولت اوباما به شدت در قبال این رژیم دچار اختلاف و دودستگی است.

علنی‌شدن اختلافات درونی دولت آمریکا در قبال رژيم صهیونیستی
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ روزنامه «تایمز آو اسرائیل» روز چهارشنبه در گزارشی به قلم «رِبکا شیمون استویل» در پایگاه اینترنتی خود نوشت: کتاب جدید «دنیس راس» معاون سابق وزارت امور خارجه آمریکا بنام «محکوم به موفقیت» که به مثابه گزارشی از درون حاکمیت آمریکا درباره روابط این کشور با رژیم اسرائیل است در روز مناظره تلویزیونی نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخابات آتی رونمایی شد و نشان داد که در درون دولت آمریکا در قبال اسرائیل و مسائل مرتبط به آن اختلاف نظرهای شدیدی وجود دارد. 

با وجود همه پیش‌بینی‌های دیپلماتیک در جهان، مذاکره کننده سابق آمریکا، مشاور و سفیر سابق این کشور دنیس راس در بهترین زمان ممکن کتاب خود را درباره روابط طولانی آمریکا و اسرائیل منتشر کرد. 

این کتاب شامل یک گزارش شخصی درباره روابط جنجالی اسرائیل با دولت اوباما هم است. کتاب جدید دنیس راس درباره روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی این روابط را از دوران «هری ترومن» تا دوران باراک اوباما بررسی می‌کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار