مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: مساجد باید تآیین کننده چهار چوب فکری مردم باشند زیرا در جامعه اسلامی مسجد مهم ترین وتاثیر گذارترین رسانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ محمد حسین عبداللهی در جمع مدیران برتر کانونهای فرهنگی وهنری مساجد خراسان رضوی افزود:انقلاب اسلامی ایران در بستر مسجد شکل گرفت وتداوم آن نیز در کانون مسجد ممکن است.

وی هوشیاری وزیرکی دلسوزان اسلام وانقلاب را در مساجد ستود وتصریح کرد:جنگ نرم اکنون بصورت جدی در حال اجراست بنابراین باید تمامی فعالان مساجد سعی کنند که عملکردی موفق داشته باشند وچنانچه مساجدی در زمینه کارهای فرهنگی ضعف دارند باید از تجارب مساجد موفق استفاده کنند وایرادات خود را برطرف سازنند.

عبداللهی در ادامه گفت: دفتر کانونهای فرهنگی وهنری مساجد خراسان رضوی با مشارکت کار شناسان مذهبی برنامه های را طراحی کرده اند تا بسیاری از مساجد استان را که در آنها فعالیت های فرهنگی پایین است را فعال نموده وسطح اثر گذاری برنامه های این مساجد را در بین مخاطبان نوجوان وجوان ارتقاء دهد.

مسئول کانونهای فرهنگی وهنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به نقش رسانه ها در دنیای کنونی اظهار داشت:اکنون که عصر رسانه هاست قدرت های استعمار گر جهان با استفاده از ابزار رسانه سعی دارند تا افکار عمومی جوامع انسانی را به خود جلب کرده و بشریت را طوری هدایت کنند تا آنها تبدیل به ابزار افزایش قدرت سرمایه داران شوند وانسانیت در بین مردم تنزل نماید بنابراین در چنین شرایطی مسجد که از ابتدای ظهور اسلام نقش هدایتگری انسان رابه سمت کمال وسعادت دنیا وآخرت را بر عهده داشته نباید عقب نشینی کند ومیدان را به رسانه های که پایه واساس آن بر اساس نیرنگ وکلک بنا وهدف اش سقوط انسانیت است داده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.