چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته دیشب در مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ در چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی 90 شرکت کننده داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در 2400 متر مربع فضای این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

استانهای خراسان رضوی، تهران، کردستان، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و کشور امارات متحده عربی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

لفاف های بسته بندی، ماشین آلات بسته بندی و پرکن ها، دایکات ها، کارتن، مقوا و فرآورده های سلولزی، چاپ افست، صحافی و لیتوگرافی و ملزومات و خدمات وابسته، کاغذ، ماشین آلات چاپ عریض، دیجیتال و کانون های آگهی تبلیغات از جمله توانمندیهای شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است که در منظر عموم قرار دارد.

همزمان با این نماشگاه 60 شرکت از استانهای فارس، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قزوین، مازندران، اصفهان و نمایندگی شرکتهای خارجی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته حضور دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود در زمینه انواع لوله و اتصالات، پمپ، تجهیزات آب و فاضلاب، برق و اتوماسیون، الکتروموتور، سیستم های آبیاری تحت فشار را در 2500 مترمربع فضا در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته تا 26 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد بر پااست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.