رئيس هيئت رزمی مازندران گفت: به طور همزمان اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان و بزرگسالان كشورمان از امروز در بابل آغاز شد.

برگزاري اردوی تيم ملی كيک بوكسنيگ در بابلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ علیرضا قلی زاده با اعلام این مطلب افزود: با توجه به پتانسیل ورزش های رزمی مازندران در سطح کشور و با موافقت فدراسیون ورزش های رزمی از امروز به مدت 10 روز اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ در دو رده بزرگسالان و جوانان در سالن ورزشي دانشگاه آزاد واحد بابل برگزار

خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نفرات حاضر در این اردو آبان ماه به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام خواهند شد، تصرح كرد: وضعیت ورزشکاران مازندرانی حاضر در این اردوها خوب بوده و از 8 ورزشکار اعزامی در رده جوانان به مسابقات جهانی 4 نفر مازندرانی هستند.

سرپرست اردوي تيم ملي گفت: در بزرگسالان و در سنگین وزن هم یک ورزشکار از مازندران در رقابت های جهانی حضور دارد ضمن اینکه برای نخستین بار در تاریخ ورزش های رزمی استان هم در رده جوانان و هم در رده بزرگسالان از مازندران مربی در تیم ملی داریم.

قلی زاده با اشاره به وضعیت آمادگی خوب ورزشکاران حاضر در این اردوها گفت: در رده بزرگسالان افراد عنوان داری عضو تیم می باشند که بیشتر آنها سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را در کارنامه خود دارند.

وی افزود: همچنین در جوانان نیز نفراتی داریم که امیدواریم عنوان قهرمانی جهان تیم ایران در سال گذشته را تکرار کنند وی ضمن تقدیر از زحمات محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی کشور اعلام داشت به حمد الله با حمایت های حاج آقا رشیدی فضای رزمی کشور با جهش قابل توجهی روبرو شده که لازم می دانم از ایشان و تیم مدیریتی شان و همچنین حسین عابدی مدیر تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی بخاطر سپردن برگزاری این اردو به هیات مازندران تقدیر و تشکر نمایم.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: برگزاری ، تیم ، ملی ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.