کنگره بین المللی تاریخ اقتصادی تبریزاردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تبریز، با بیان اینکه اساتید، محققان و علاقمندان به شرکت در این کنگره تا 15 آبان ماه 1394 فرصت دارند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کنگره، بررسی روند تاریخی جریانات اقتصادی تاثیرگذار بر موقعیت اقتصادی شهر تبریز در گذشته، حال و چشم انداز آینده و ارایه راهکارهای مناسب برای ارتقای جایگاه اقتصادی شهر تبریز و ایفای نقش ارزنده آن در تحولات اقتصادی بین المللی، کشوری و منطقه ای است.

فخردر ادامه تاریخ، اقتصاد و توسعه تاریخ اخلاق و فرهنگ اقتصادی تبریز تاریخ اقتصاد تجاری، کشاورزی و صنعتی تبریز و تاریخ نهادها و موسسات و اقشار و طبقات اقتصادی تبریز از جمله محورهای اصلی این کنگره اعلام کرد.

و یادآور شد: نقش زنان در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش ایلات و عشایر در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش طبقه متوسط شهری در تاریخ اقتصادی تبریز و تبیین اسناد تاریخی – اقتصادی مرتبط با محورهای کنگره از دیگر موضوعات ویژه این کنگره است.

دبیر کنگره بین المللی تاریخ اقتصادی تبریزافزود :: همه مقالات رسیده پس از داوری و تایید اعتبار علمی توسط اعضای کمیته علمی در یک یا چند بخش از زیر مجموعه های کنگره منتشر خواهد شد. دکتر فخر در خاتمه خاطر نشان کرد: مقالات دارای اعتبار علمی در ویژه نامه‌ مجله علمی پژوهشی تاریخ نامه ایران بعد از اسلام به چاپ خواهد رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.