مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: دهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر استان کردستان 11 کارآفرین به عنوان برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ احمد رشیدی گفت:هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات است.

وی با بیان اینکه 334 کارآفرین در جشنواره امسال که ثبت نام آن از بهمن ماه سال 93 آغاز شد، شرکت کردند افزود: در نهایت بعد از داوری در مرحله استانی 11 کارآفرین به عنوان برتر معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان معیارهای ارزیابی را نوآوری، خلاقیت، سهم بازار، کیفیت محصول، سنجش اقتصاد مقاومتی، نوآوری در فن آوری های نوین و دانش بنیان، ظرفیت پذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، اشتغال منطقه جغرافیایی و لوح و نشان ها عنوان کرد.

رشیدی افزود: هشت داور شامل کارشناسانی از ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرونده های کارآفرینی را داوری کردند. 

در این جشنواره از برهان حسینی از شرکت تعاونی دارو گیاهی شفا کردستان، ئاکو کشاورزی از شرکت کنترل گستر کهربا، محمدرضا مایلی از شرکت کابل کنترل سپهر، ناصر شکری از مرکز علمی کاربردی قروه، فرزانه سالاری از شرکت نوآوران افق فردا، مهری رزوان از آموزشگاه کسری، سینا یوسفی از شرکت فنی مهندسی پاد سنندج، بهزاد نعمتیان از شرکت کاوش هوشمند کارا، سید عطالله حسینی از شرکت ادوات کشاوزری حسینی، سید عطالله احمدی از کبابی شیدا و هیرش خسروی از شرکت تولید درب و پنجره ضد سرقت به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد.

گفتنی است؛ این جشنواره با حضور استاندار و مسوولان استانی در سرای سالمندان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.