سنندج؛

برگزاری نخستین همایش هوشمند سازی مدارس قطب دو کشوری به میزبانی سنندج

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری نخستین همایش تجارب مدارس هوشمند در فرایند یاددهی- یادگیری قطب دو کشوری در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مهدی نامدار گفت: با عنایت به اجرای طرح هوشمند سازی مدارس در سال های اخیر و همچنین لزوم استفاده از تجربیات و دستاوردهای مدارس هوشمند برتر و پیشرو، همایش یک روزه' تجارب ارزشمند مدارس هوشمند در فرایند یاددهی- یادگیری' خاص قطب دو کشور در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: این همایش یک روزه ششم آبان سال جاری با حضور استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان و مدیران مدارس هوشمند در سنندج برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: گردآوری تجربیات مدیران و دست اندرکاران مدارس هوشمند برتر استان ها، ارائه راه کارهای ارتقای فرآیند یاددهی یادگیری با استفاده از تجربیات اجرایی مدارس از جمله اهداف این همایش است.

نامدارگفت: آسیب شناسی فرآیندهای یاددهی و یادگیری، تبیین فرآیندها و چالش های غنی سازی مبتنی بر فناوری، بررسی طرح های برتر مدارس هوشمند و معرفی الگوها به سایر مدارس برای انتقال تجربیات از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

انتهای پیام/محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.