رییس حسینیه ها و هیات های عراق از آمادگی یک هزار و 500 حسینیه شهر کربلا برای خدمت رسانی به زائران روز عاشورا خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، ریاض نعمه السلمان، رییس بخش حسینیه ها و هیات های عراق تابع آستان های مقدس حسینی و عباسی در کربلا افزود: هماهنگی های لازم با موکب ها (گروه هایی که پیاده سفر می کنند) و حسینیه ها و نیز ادارات امنیتی استان کربلا صورت گرفته است. 

وی اظهار کرد: هم اکنون تمام مقدمات برای استقبال و میزبانی از هیئات و حسینیه های عزاداری آماده شده است و حسینیه ها آمادگی دارند تا بهترین خدمات را به زائران عاشورا و عزاداران سیدالشهداء و حضرت عباس (ع) ارائه دهند.

السلمان، خاطر نشان کرد: تاکنون بخش حسینیه ها و هیات های عراق، جلسات مختلفی را برگزار کرده است و طی این جلسات، توصیه ها و نکات آموزشی لازم را مسئولین حسینیه ها اعلام کرده است تا نقش خود در این زیارت میلیونی را به خوبی ایفا کنند ،معنویت در این زیارت حفظ شود و شعائر عزاداری به بهترین نحو اقامه شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر حسینی راهی کربلا شدند و امسال پیش بینی دو میلیون تن در عزاداری حسینی شده است. سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت نیز تاکید کرده است که تمام زائران باید از مجاری قانونی به کربلا سفر کنند.

منبع : ایرنا


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار